The day before - Reisverslag uit Zuidermeer, Nederland van Floortje en Dieuwertje - WaarBenJij.nu The day before - Reisverslag uit Zuidermeer, Nederland van Floortje en Dieuwertje - WaarBenJij.nu

The day before

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg Floortje en Dieuwertje

21 Oktober 2007 | Nederland, Zuidermeer

Spanning en sensatie

Wat zijn de afgelopen 3 weken snel gegaan; morgenmiddag vliegen ik en Dieuw naar Aussie! Mijn tas is er helemaal klaar voor maar ikzelf, dat is nog de vraag ;-)

We komen woensdag aan in Sydney en daar worden we opgevangen door het team van Australian Backpackers. De eerste 5 zijn door hun geregeld: hostel, bbq's, excursies, belangrijke zaken regelen en daarna gaan we ons eigen weg! Spannend!

Gisteravond vierden we ons afscheidsfeestje. Bedankt iedereen, voor de peptalks, kadootjes en gezelligheid!

Liefs, Floortje & Dieuwertje

  • 21 Oktober 2007 - 16:52

    Trudy:

    Hoi Meiden, heel veel succes in Australie en een goede reis er naar toe. Jullie staan ontspannen op de foto..........!
    Nu ook zo ontspannen op pad....!
    Groetjes uit het mooie Spierdijk, wat ik ook even ga verlaten samen met Theo voor NY. Op naar Sanne.

  • 21 Oktober 2007 - 20:00

    Marieke:

    Hi Floorie,

    Slaap lekker en tot morgen!

    Liefs,

    Marieke

  • 22 Oktober 2007 - 08:34

    Hanneke:

    IEEE!!!

    Today is the day!!!
    Nog eventjes en dan zijn jullie naar het mooie aussie! Laat outback Jack eventjes zien hoe echte hollandse meiden zijn ;)

  • 22 Oktober 2007 - 09:44

    Amanda:

    meiden heel veel plezier en succes daar maak er wat van
    liefs amanda

  • 22 Oktober 2007 - 09:47

    Femke:

    Ik heb jullie web blog gekeregen van sanne, jullie waren mij vergeten, snif snif...

    Maar ehm heeeeeeeeel erg veel plezier daar in Australie.

    Ik ga zeker jullie blog in de gaten houden, ik mag me straks 6 weken vervelen, wachten tot het kindje komt, dus ik zit regelmatig achter de computer denk ik, hahahaha.

    Nou meiden nogmaals veeel plezier daar.

    Groetjes Femke Jeroen en Henkie

  • 22 Oktober 2007 - 12:19

    Anita:

    je laatste mail vanuit Nederland;was...
    Over 3 kwartier vertrekken we richting Schiphol. Ik ben poepie nerveus!
    Je zit nu in het vliegtuig, en ik denk aan je! Woensdag kom je aan in Aussie.
    Goeie reis. Ik wacht met smart op je nieuws via de weblog.
    Lieve groet; Anita Blom

  • 22 Oktober 2007 - 13:49

    Ramona:

    He meiden veel succes in Australie en maak er een mooie tijd van wij zullen jullie volgen.

    xxx Rogier, Ramona en Karlijn

  • 22 Oktober 2007 - 14:17

    Yvonne:

    Net terug van Schiphol na een moeilijk afscheid, héhé en nu eindelijk op reis, veel plezier in Sydney de eerste dagen! Liefs Yvon.

  • 22 Oktober 2007 - 15:05

    Angelique:

    Heeeeeeeeee Floo!
    Wat goed dat je ff deze site hebt gemailt!! Ik zal je in de gaten houden! Héééél veel plezier meisjes!
    Kuskus

  • 22 Oktober 2007 - 17:32

    Roos:

    Wow jullie zijn echt op weg nu...Heel veel plezier, wordt vast mooi!!
    XRoos

  • 22 Oktober 2007 - 18:21

    Ronald:

    Raar hoor, jullie zitten nu ergens in de lucht op 10km hoogte en vliegen met 1000km/u Australië tegemoed!

    groetjes,

  • 23 Oktober 2007 - 11:20

    Babs:

    Hi girls, bedankt dat je me op de lijst hebt gezet. Ik zal jullie blijven volgen. Hoop dat alles naar wens gaat en heel veel plezier en avontuur. Dikke kus.
    Oh ja ,je weet maar nooit, mochten jullie eventueel in Queensland komen laat het me weten ik heb daar familie.groetjes

  • 23 Oktober 2007 - 14:56

    Frank:

    he meiden veel plezier en wel de nuna4 aanmoedigen(solar challenge) hij staat eerste! dikke kus

  • 23 Oktober 2007 - 20:28

    Stefan:

    hoi hoi. goede vlucht gehad? hoe was het in Taipei? ik hoor het wel. (er zit 8uur tussen ons. kusjes

  • 23 Oktober 2007 - 20:33

    Mariëtte :

    Hoi meiden, heel veel plezier in het kangeroe-land Australie. Reuze spannend,
    Super, hoor. Lieve groet van Mariette uit Spanbroek. ( mooie foto van jullie)

  • 24 Oktober 2007 - 21:55

    Sanne:

    Ik wil verhalen! Foto's! Spanning! Sensatie!

    Nog een paar dagen en dan verlaat ik de city that never sleeps: op naar Boston en daar voorbij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zuidermeer

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 April 2008

Ons laatste berichtje

13 April 2008

Cattle and the Whitsundays

29 Maart 2008

Finger limes & Fraser Island

10 Maart 2008

Wwoof Wwoof!

22 Februari 2008

Nieuw-Zeeland: het Noordereiland
Floortje en Dieuwertje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 11709

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2007 - 24 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: