Vertoeven in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Floortje en Dieuwertje - WaarBenJij.nu Vertoeven in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Floortje en Dieuwertje - WaarBenJij.nu

Vertoeven in Sydney

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg Floortje en Dieuwertje

01 November 2007 | Australië, Sydney

Na de 4 dagen met Aussie Backpackers, konden we (vanaf zondag 28 oktober) onze eigen dagen invullen. Wat we sindsdien gedaan hebben, weten we eigenlijk niet meer, haha. De tijd gaat zo snel! De dagen begonnen in ieder geval met een vullend ontbijt: panne(n)koeken!

Maar wat we zoal gedaan hebben: in het park gelegen, een gratis museum bezocht, naar Sydney Harbour gelopen, foto's gemaakt van de Botanic Garden, gewinkeld, allerlei dingen geregeld, een hostel in Darwin geboekt.

Ook hebben we voor 't eerst onze was in een hostel gedaan, en gelukkig: onze kleren hebben hun kleur en maat behouden. Vervolgens alles heel creatief opgehangen in onze kamer, over de kapstokken, het bed, uit het raam! Heel leuk om van buitenaf te zien.

Vleermuizen
Gisteravond waren we even aan het kaarten totdat onze aandacht werd gevestigd op trekkende vogels. Echt gigantisch veel vlogen langs de hoge gebouwen van Sydney. Pas na enkele minuten zag ik dat het vleermuizen waren. Heel apart!

Het weer is erg wisselvallig in Sydney, jaja niet alleen Nederland heeft daar last van. De ene dag is het hier 30 graden en de andere dag kun je zowat je vest aantrekken. Maar in Darwin zullen we waarschijnlijk weer terug verlangen naar de koelere dagen in Sydney!

Liefs, Floor en Dieuw

  • 01 November 2007 - 07:06

    Lida Duijn:

    Nou dat ziet er goed uit, vooral de was zeer creatief.
    En dan straks eindelijk echt op reis.
    Enjoy this walk ladys

    Liefs van ons beiden.
    En denk eraan wij zijn maar een gedachte van jullie vandaan.

  • 01 November 2007 - 08:45

    Marieke:

    Ik wist wel dat mijn zussie een echte huisvrouw was...haha!

    Relax, trek lekker je eigen plan en geniet!

  • 01 November 2007 - 20:10

    Sanne:

    Oeh, mooie foto's weer! En het ziet er anders lekker warm uit daar!

    Misschien moet ik toch maar een rechtstreekse vlucht boeken naar Aussie!

  • 01 November 2007 - 20:26

    Nico:

    Goh,wat een enorme boom zeg en wat een bijzondere dieren. Echt een andere wereld.Jullie kijken waarschijnlijk je ogen uit(als je er oog voor hebt en dat hebben jullie).Ik ben jaloers,dat ik ze alleen op een fotootje zie.De duif komt me bekend voor, maar dat is dan ook het enige.En jullie koppies natuurlijk.Geniet, kijk en verwonder!!

  • 02 November 2007 - 11:56

    Roos:

    Hee, ziet er weer mooi uit al die fotos en natuurlijk verhalen!
    Weet je zeker dat de was gelukt is?? Alles ziet blauw :)
    Nou good luck en een goede reis verder!! Kus Roos
    Ps: Groetjes van vader Groot!

  • 02 November 2007 - 18:05

    Jet:

    He bobbie! Leuke foto's man. Vooral die in t park met je rokkie, alleen die tas verpest het een beetje maar ach, je moet toch wat he ;). Have fun vedder en je eenden leven allemaal nog hoor! xxx

  • 04 November 2007 - 13:25

    Opa Blom:

    Geniet maar lekker van jullie vacantie,ik volg jullie zo op de computer.Groetjes Opa Blom.

  • 04 November 2007 - 14:27

    Adriano:

    Hoi meisjes,

    hoe gaat het met jullie? Jullie zijn de laatste lading meisjes die zijn vertrokken van ons groepje. Ik ben benieuwd of er al wat meer aan te raden plaatsen zijn dan Sydney. Wij vertrekken ook weldra richting Zuid.
    Laat de verhalen maar komen.

    Grtz from 't Belgje

  • 04 November 2007 - 15:33

    Papa Willem:

    Het is weer bijna 11-11 dus de heks met de pompoenen staan weer opgesteld,belicht met
    een spotje,zodat het weer geheimzinning en
    spannend is voor de kinderen.
    Groeten en pas goed op je zelf meiden.

  • 04 November 2007 - 19:21

    Stefan:

    mooie foto's. ik ben ook bij die dikke boom geweest. En de Botanic Garden is heerlijk om te lopen en in het gras te liggen. De vliegende vosen (vleermuizen) was ik helemaal vergeten, ze zijn groot he. en maken heel wat herrie. Op een avond leggen ze +- 60km af voor eten.

    En lekker aan het genieten in Darwin?
    maak er wat moois van. kus S

  • 04 November 2007 - 20:50

    Joke:

    Ziet er allemaal weer goed uit Dieuw en Floor. Geniet van jullie schrijven als de foto's. Hoe was het de afgelopen dagen in het Kakadu park? Laat ons weer meegenieten als daar de tijd voor is. Alvast succes voor jullie volgende trip naar Broome (volg jullie via de kaart).Pas goed op elkaar!
    Kus Joke.
    Dieuwertje, belangrijk: kijk op je eigen mail.
    Liefs mam.

  • 05 November 2007 - 14:32

    Rogier:

    Het ziet ernaar uit dat jullie het beiden lekker naar jullie zin hebben, Ook de foto's zijn erg mooi. Ik zal blijven kijken.

    ps: Het ABN is een stuk beter dan dat van Stefan haha.

  • 05 November 2007 - 20:24

    Femke:

    Heeeeej meiden

    Eindelijk weer eens een reactie van mij, Sanne vroeg vanavond aan mij of ik al eens op jullie blog ben geweest, .....ehm.....
    (zwangerschapsdementie)
    Maar ik zie dat jullie je goed vermaken daar...
    Nog geen last van blaren gehad?

    Nou hier is het lekker rustig, heb lekker zwangerschap verlof...
    Als jullie tijd hebben komen jullie maar weer eens kijken op mijn blog.
    Ga deze week weer even aan vullen.

    Nou meiden als ik weer vergeet te kijken voor een hele tijd :p
    Dan wens ik jullie heel veel plezier daar.
    En het weer is daar een stuk aangenamer als hier hoor, dus geniet daar ook maar lekker van.
    Het is hier gewoon brrrrrrr.

    Groetjes Femke, Jeroen en kleine Henk...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 April 2008

Ons laatste berichtje

13 April 2008

Cattle and the Whitsundays

29 Maart 2008

Finger limes & Fraser Island

10 Maart 2008

Wwoof Wwoof!

22 Februari 2008

Nieuw-Zeeland: het Noordereiland
Floortje en Dieuwertje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 11713

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2007 - 24 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: